«Η Κυβέρνηση έδωσε τη μάχη για
την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και την ολοκλήρωση των μεγάλων
αυτοκινητοδρόμων της χώρας που αντιμετώπιζαν σύνθετα προβλήματα. Από την επαναδιαπραγμάτευση τεσσάρων οδικών αξόνων το ελληνικό δημόσιο έχει όφελος 764 εκατ. ευρώ».
Αυτό υπογραμμίζει ο Αλέξης Τσίπρας, με ανάρτησή του στο Twitter, την οποία συνοδεύει με ένα νέο βίντεο για την ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Το θέμα αναπτύσσεται αναλυτικά στην επίσημη ιστοσελίδα του Έλληνα πρωθυπουργού (primeminister.gr).
Αναφέρεται συγκεκριμένα:
Αυτό υπογραμμίζει ο Αλέξης Τσίπρας, με ανάρτησή του στο Twitter, την οποία συνοδεύει με ένα νέο βίντεο για την ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Το θέμα αναπτύσσεται αναλυτικά στην επίσημη ιστοσελίδα του Έλληνα πρωθυπουργού (primeminister.gr).
Αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Η
Κυβέρνηση μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες έδωσε τη μάχη για την
προστασία του δημοσίου συμφέροντος και την ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων
αυτοκινητοδρόμων της χώρας που αντιμετώπιζαν σύνθετα και μεγάλα
προβλήματα.
Έργα
με συμβάσεις προηγούμενων κυβερνήσεων των περιόδων 2006-7 και 2013-14,
που δεν προστάτευαν το δημόσιο συμφέρον. Με την ολοκλήρωση των
αυτοκινητοδρόμων άλλαξε επί τα βελτίω ο οδικός χάρτης της χώρας και
αποδόθηκαν οφέλη στο ελληνικό Δημόσιο, την οικονομία τους χρήστες και
τις τοπικές κοινωνίες.
Ταυτόχρονα,
αποσοβήθηκε οριστικά ο κίνδυνος της επιστροφής δισεκατομμυρίων ευρώ
στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα οποία η χώρα θα όφειλε να δώσει πίσω, στην
περίπτωση που τα έργα αυτά παρέμεναν ανολοκλήρωτα. Από την
επαναδιαπραγμάτευση των οδικών αξόνων ο ελληνικός λαός έχει συνολικό
όφελος περισσότερα από 800.000.000 ευρώ.
Για
τα Τέμπη και συγκεκριμένα για τον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός –Κλειδί με
τη συμφωνία που πέτυχε τον Ιανουάριο του 2017 η Κυβέρνηση δεν
καταβλήθηκε καμία πρόσθετη αποζημίωση στον παραχωρησιούχο για να
ολοκληρωθεί και να παραδοθεί το έργο τον Απρίλιο του 2017.
Το
Δημόσιο με την έκδοση των δύο υπουργικών Αποφάσεων, αποφάσισε την
ολοκλήρωση των αναβαλλόμενων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Ε65.
Πρόκειται για το νότιο τμήμα Λαμία- Ξυνιάδα και το βόρειο τμήμα Γρεβενά –
Εγνατία, τα οποία χαρακτηρίστηκαν ως αναβαλλόμενα τμήματα με την
αναθεώρηση της σύμβασης το 2013.
Για
το νότιο τμήμα του έργου από Λαμία έως Ξυνιάδα μήκους 32,5 χλμ περίπου,
η χρηματοδότησή είναι ήδη εξασφαλισμένη και οι κατασκευαστικές εργασίες
αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2018. Όσον αφορά στην χάραξη
του βορείου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου (Ανισόπεδος Κόμβος Γρεβενών –
Ανισόπεδος Κόμβος Εγνατίας), η πολιτική ηγεσία έχει εξασφαλίσει τα
χρηματοδοτικά εργαλεία και τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις ενώ οι
διαπραγματεύσεις του Υπουργείου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και στα τέλη του 2018 αναμένεται να
ξεκινήσει το έργο.»
Πληροφορίες από ΕΡΤ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου