Έχουν εξαντλήσει κάθε εφευρετικότητα για να
πείσουν τους Ευρωπαίους να δεχτούν την κατασκευή του νοτίου τμήματος ως
εργολαβική συνέχεια, το υπουργείο υποδομών και η κοινοπραξία που
κατασκεύασε τα 80 χιλιόμετρα του δρόμου Τρίκαλα – Ξυνιάδα.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι πρόκειται για ανάθεση, την ώρα μάλιστα που άλλα εργολαβικά σχήματα πιέζουν ώστε να διεξαχθεί νέος διαγωνισμός για τα 23 χιλιόμετρα του νοτίου τμήματος έως τη Λαμία.
Μέχρι και μοιρασιά των διοδίων με το Ελληνικό δημόσιο ακούγεται ότι προτάθηκε. Δηλαδή τον πρώτο σταθμό διοδίων που προβλέπεται να λειτουργήσει στην Ανθήλη να τον πάρει το κράτος, ενώ τους άλλους δύο σε Καρδίτσα και Τρίκαλα η υπάρχουσα κοινοπραξία. Κάτι σαν …ΣΔΙΤ ας πούμε.
Κατά τα άλλα οι εργολάβοι του Ε65 δεν λένε ακόμα να παραδώσουν προς χρήση τον βασικό κορμό του δρόμου από τα Τρίκαλα μέχρι την Ξυνιάδα, αφήνοντας τον κόσμο να ταλαιπωρείται και να κινδυνεύει ταξιδεύοντας στον παλιό. Δικαιολογούνται οι άνθρωποι. Μήνες τώρα αγωνίζονται για να κατασκευάσουν τον συνδετήριο κόμβο με το παλιό δίκτυο στον Δομοκό…
Κώστας Τόλης
thessaliaeconomy.gr
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι πρόκειται για ανάθεση, την ώρα μάλιστα που άλλα εργολαβικά σχήματα πιέζουν ώστε να διεξαχθεί νέος διαγωνισμός για τα 23 χιλιόμετρα του νοτίου τμήματος έως τη Λαμία.
Μέχρι και μοιρασιά των διοδίων με το Ελληνικό δημόσιο ακούγεται ότι προτάθηκε. Δηλαδή τον πρώτο σταθμό διοδίων που προβλέπεται να λειτουργήσει στην Ανθήλη να τον πάρει το κράτος, ενώ τους άλλους δύο σε Καρδίτσα και Τρίκαλα η υπάρχουσα κοινοπραξία. Κάτι σαν …ΣΔΙΤ ας πούμε.
Κατά τα άλλα οι εργολάβοι του Ε65 δεν λένε ακόμα να παραδώσουν προς χρήση τον βασικό κορμό του δρόμου από τα Τρίκαλα μέχρι την Ξυνιάδα, αφήνοντας τον κόσμο να ταλαιπωρείται και να κινδυνεύει ταξιδεύοντας στον παλιό. Δικαιολογούνται οι άνθρωποι. Μήνες τώρα αγωνίζονται για να κατασκευάσουν τον συνδετήριο κόμβο με το παλιό δίκτυο στον Δομοκό…
Κώστας Τόλης
thessaliaeconomy.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου