Ο παραγωγός-συσκευαστής του μελιού πρέπει να γνωρίζει ότι το πρώτο που κάνει ελκυστικό στο καταναλωτικό κοινό ένα προϊόν είναι η συσκευασία γιατί η πρώτη αίσθηση που λειτουργεί πάντα είναι η όραση (σκεφτείτε τον εαυτό σας όταν ψωνίζετε).
Το πρωταρχικό λοιπόν που θα πρέπει να μας απασχολεί, μετά την πιστοποίηση του μελιού μας, είναι και η εύστοχη συσκευασία μιας και αυτό είναι που θα καταστήσει το προϊόν μας επιθυμητό στην αγορά.
Συνήθως, πολλοί μελοπαραγωγοί-συσκευαστές στο εξωτερικό γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιούν μικρές άλλα όμορφες και εύχρηστες συσκευασίες δίνοντας στο καταναλωτή τη δυνατότητα να δοκιμάσει και στη συνέχεια να προτιμήσει.
Η ποιότητα, σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη γεύση θα σας δώσουν την ευκαιρία να κερδίσετε μεγάλο μερίδιο αγοράς.
Μη ξεχνάτε ότι η ελληνική παραγωγή μελιού μπορεί να βασιστεί μόνο σε σωστούς επαγγελματίες μελισσοκόμους και όχι στις τεράστιες (χωρίς καθόλου ποιότητα) παραγωγικές μονάδες (Κίνα ή Τουρκία).
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για προϊόντα συσκευασίας (καπάκια-πώματα, βάζα) που παράγονται στις παραπάνω χώρες είναι ναι μεν πολύ οικονομικά αλλά είναι εύθραυστα και επιρρεπή σε ζημιές και σκουριές.
Καλύτερα θα ήταν λοιπόν να μη ρισκάρουμε την ποιότητα της συσκευασίας μας ειδικά όταν έχουμε δώσει τόσο βάση στη ποιότητα του προϊόντος.
Όπως είναι γνωστό γύρω στο 80% της ελληνικής παραγωγής διακινείται απο τους ίδιους τους παραγωγούς, αυτό θα πρέπει να παρακινεί όλους όσους ασχολούνται με τη μελισσοκομία να δίνουν βάση σε μια καλύτερη εμφάνιση και συσκευασία για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Το μέλι θα πρέπει να δίνεται στο καταναλωτή όχι μόνο ποιοτικά ανώτερο αλλά και εμφανισιακά.
Πηγή: http://www.pressas.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου