Σήραγγα Καλλιδρόμου:Δεκαέξι έτη για 18 χιλιόμετρα...

Κονδύλια από τρία κοινοτικά πλαίσια στήριξης χρειάστηκε να χρηματοδοτήσουν τη σήραγγα του Καλλίδρομου, έργο-γέφυρα (έτσι ονομάζονται τα έργα που χρηματοδοτούνται από περισσότερα του ενός πλαίσια στήριξης), το οποίο εξελίχθηκε σε σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, δεδομένου ότι χρειάστηκε 16 χρόνια για να υλοποιηθεί.

Η κατασκευή της σήραγγας του Καλλίδρομου, της μεγαλύτερης των Βαλκανίων, η οποία αποτελείται από δύο σήραγγες μονής γραμμής συνολικού μήκους 18.072 μέτρων, ξεκίνησε το 1997 και χρειάστηκε να φτάσει το 2013 για να ενωθούν οι δύο πλευρές.

Το «ξετρύπημα» της σήραγγας, όπως ονομάζεται η ένωση του βόρειου και του νότιου κλάδου, έγινε χθες παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Σταύρου Καλογιάννη και του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλου.


Η γραμμή θα είναι πλήρως έτοιμη το 2016
Σε περίπου 1,5 μήνα εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί και οι εργασίες που υπολείπονται ώστε από το φθινόπωρο να ξεκινήσει η τελευταία εργολαβία-σκούπα, με την οποία θα ολοκληρωθεί το σύνολο των έργων στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα - Δομοκός.

Βέβαια, στο σύνολό της η γραμμή δεν αναμένεται να είναι έτοιμη πριν από τις αρχές του 2016, όταν και τα τρένα θα κινούνται στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη πλήρως ηλεκτροκίνητα ολοκληρώνοντας το ταξίδι σε μόλις 3 ώρες και 30 λεπτά.
 
 


 
Share on Google Plus

About Δομοκός Φθιώτιδος

Το Domokos-News, η νέα διαδραστική πύλη με άρθρα, σχολιασμό και ενημέρωση από και για το Δήμο Δομοκού, φιλοδοξεί να γίνει δίαυλος επικοινωνίας και ενημέρωσης μεταξύ των κατοίκων και των καταγόμενων από την περιοχή Δομοκού.
    Blogger Comment
    Facebook Comment